Magia demonologiczna II poziomu

Magia demonologiczna drugiego poziomu

Przymuszenie
Poziom czaru: 2 Punkty Magii: ? Zasięg: 6m Czas trwania: 1 przyzwanie Składniki: bicz

Ten rytuał podobny jest do pierwszopoziomowej Perswazji. Jednak różni się od niej o tyle, że rzucający czar będzie próbował przestraszyć przywołanego demona. Warto zauważyć, że ten czar może przyprawi demona o niechęć i głębokie załamanie. W grze oznacza to, że strach spowodował dodanie modyfikatora +20 do testu kontroli nad demonem (test jest łatwiejszy :)). Jeżeli czar się nie uda, zostanie przyznany modyfikator -10 do testu kontroli nad demonem. Dla pomniejszych demonów zostanie przyznany ponadto modyfikator +10 do testów lojalności. Należy pamiętać, że demon może bać się i respektować maga lub bać się go i nienawidzić. Tego czaru nie należy stosować przy przywołaniu poważniejszych mocy. Tylko głupi śmiertelnik stosowałby ten czar wobec większego demona.

Kontakt z demoniczną mocą.
Poziom czaru: 2 Punkty Magii: 15 Zasięg: 6m Czas trwania: Patrz w tekście Składniki: Ofiara w postaci pewnej ilości humanoidalnych istot równej magicznej liczbie wiary przyzywającego oraz sztylet ofiarny.

Ten rytuał powoduje manifestację mocy chaosu. Chwilowo następuje połączenie się jaźni demonologa oraz czystego spaczenia. Pojawienie si przed rzucającym czystej istoty chaosu spowoduje, że będzie on musiał rzuca test grozy i automatycznie dostaje k6 punktów obłędu. Rzucający czar nie może rzuca testów kontroli nad przyzywaną istot. Demonolog musi polega na swych możliwościach uroku i targowania si. Jeżeli byt nie będzie zadowolony zdolnościami przyzywającego i tym co ma do zaoferowania zabije go a dusz porwie do rzeczywistości chaosu. Tam porwany mag będzie musiał służyć demonom a do koca wiata. W grze oznacza to eliminację bohatera z rozgrywki do koca kampanii. Warto zauważyć, e przegranie testu grozy, będzie równe popadnięciu w stan katatonii. Taka postawa przyzywającego nie zadowoli istoty chaosu. Jeżeli demonolog potrafi okazać się dogodnym kandydatem, zostanie wielkim bohaterem Chaosu. Cokolwiek może się zdarzyć nie jest to czar, który można polecić BG podczas normalnej kampanii.

Piekielny bełt.
Poziom czaru: 2 Punkty Magii: 5 Zasieg: 48m Czas trwania: chwilowy Skadniki: srebrny sztylet

Ten czar wysyła bełt energii zdolnej zrani pojedynczego demona lub ich grupę. Każda ofiara czaru dostaje k3 obrażenia z siłą S=3. Nie demoniczne postacie nie odczują nic poważnego oprócz lekkiego mrowienia ponieważ czar ten nie skutkuje na śmiertelne istoty.

Manifestacja oka.
Poziom czaru: 2 Punkty Magii: 4 Zasięg: 240m Czas trwania: 1 godzina Składniki: oko fimira

Ten czar powołuje do życia ogromne eteryczne oko, które porusza si z prędkości 12m. na rund i jest sterowane mentalnie przez maga. Oko pozwala mu dostrzec wszystko co samo widzi (mona widzie doskonale nawet w warunkach całkowitej ciemności). Oko nie potrafi wykrywa jednak niewidzialnych istot. Eteralna natura oka pozwala mu przeniknąć przez wszelkie niemagiczne ściany i bariery. Rzucający musi zamknąć oczy i skoncentrować si na sterowaniu okiem. Jakiekolwiek przerwanie skoncentrowania rzucającego powoduje przerwanie działania czaru.

Rozszerzenie usług
Poziom czaru: 2 Punkty Magii: 1k6+3 rundy Zasięg: 12m Czas trwania: 1h na dawkę krwi rzucającego Składniki: Krew rzucającego

Dowolna istota demonicznąa (za wyjątkiem większych demonów) która właśnie została przyzwana i opanowana przez demonologa może mu służyć i wykonywać jego szczegółowe polecenia (zależy od Int demona - sam zadecyduj o tym czy demon zrozumie) przez dłuższy okres czasy. Za każdą dawkę krwi demonologa demon zgadza się na pozostanie w realnym świecie na kolejną godzinę. Dawka krwi - ilość krwi której pobranie osłabia oddającego o 1 punkt ŻW