Wersja Archiwalna

Mages (Demons)

Wszyscy posiadają zdolność atakowania Flash'em (potrzebna odporność na magię - Resist Magic). Ponadto każdy rodzaj magusiów ma dodatkową zdolność. Counselor atakują Firebolt'ami, Magistrate - Charged Bolt'ami, Cabalist - Lighting'iem, a Advocate używają Fireball'a. Ci ostatni są bardzo niebezpieczni, gdyż ich czary zadają bardzo duże obrażenia. Konieczna jest odporność na ogień (Resist Fire). Wojownik, jeśli ma problemy z nimi, powinien pomagać sobie czarem Stone Curse. Owszem zejdzie nam przy tym dużo butelek many, jednak walka będzie o wiele prostsza. Magowie ci bowiem bardzo lubią się teleportować i wielokrotnie "spieprzają" nam spod ostrza.

NazwaHP SPHP NormalHP NightmareHP HellResistImmune+Hell
Counselor35-3570-70211-211283-283M., L. ,F.brakI. Fire
Magistrate42-4285-85256-256343-343Magic,Light.FireI. Magic
Cabalist60-60120-120361-361483-483Magic,FireLightningI. Magic
Advocate72-72145-145436-436583-583FireLight.,MagicI. Fire

Unikalni bossowie:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mages

Nazwa potworaZhar the MadDeadjudgeThe VizierArch-Bishop Lazarus
TypCounselorMagistrateCabalistAdvocate
Występuje naLevel 8Level 14Level 15Level 15
HP Normal360540850600
HP Nightmare1081162125511801
HP Hell1440216334032403
Damage Normal16 - 4030 - 4025 - 4030 - 50
Damage Nightmare36 - 8464 - 8454 - 8460 - 104
Damage Hell70 - 166126 - 166106 - 166126 - 206