Wersja Archiwalna

Miecze Khorne'a

Miecze Khorne'a

"Miecze Khorne'a" to nazwa dużej (16 członków) bandy wojowników Khorne'a. Istnieją oni tylko po to, by zabijać w imieniu swego krwawego boga. Banda jest prowadzona przez maniakalnego zabójcę Bakala i mimo, iż kilku z jego towarzyszy jest od niego silniejszych, to nikt nie jest w stanie mu dorównać, gdy w ferworze walki wpadnie w szał. Ta grupa zabijaków krąży po Imperium z zabójczą skutecznością atakując powozy lub całe karawany, odosobnione farmy, mniejsze wioski, lub małe grupy rycerzy. Bardzo niewielu jest takich, którzy przetrwali spotkanie z nimi.

Nie mają żadnego innego celu, niż zabijanie. Co prawda Bakal ma pewien pomysł dotyczący napaści na jakieś większe miasto, ale nie zostały podjęte żadne kroki w tej sprawie. Nawet gdyby to miało mieć miejsce to prawdopodobnie banda dostała by się w obręb murów miasta w miarę niepostrzeżenie i dopiero w środku zaczęła by zabijać. Mężczyzn, kobiety, dzieci, małe szczeniaczki, szczury czy cokolwiek innego. Wszystko na chwałę Khorne'a. Jeśli coś żyje to ich pan chce żeby to zginęło, a oni są mu bezwzględnie posłuszni. I mimo, że taki atak był by dla nich samobójstwem to i tak nie zawahają się i zabiorą wiele istnień ze sobą zanim sami polegną.

UWAGA DO MG: Jeśli twoi BG nie są naprawdę twardzi, to Miecze Khorne'a nie powinni stanąć im na drodze. Tą grupą możesz się posłużyć do eliminowania karawan, czy grup rycerstwa. Jeśli BG na nich natrafią to zostaną wdeptani w ziemię i utopieni we własnej krwi. Chyba, że będziesz wyjątkowo złośliwy.

Miecze Khorne'a mogą być również doskonałym źródłem plotek o siłach Chaosu atakujących znikąd i nie biorących jeńców. Możesz też pozwolić BG patrzeć (oczywiście z ukrycia) jak Miecze wybijają jego rodzinę. Możesz też dzięki nim pokazać BG, że nie zawsze najlepszym rozwiązaniem jest rozwiązanie siłowe (Mieczem walczysz, od Miecza...)

Bakal - chaotyczny czempion Khorne'a (Banita, Przywódca Banitów)

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
65755571156347673742416

Umiejętności:
-Uniki -Rozbrajanie -Specjalna broń: 2-ręczna, drzewcowa, pięści, Cep bojowy / Morgensztern -Walka uliczna -Potężny cios -Zranienie

Mutacje:
-Maniakalny Wojownik - nienawidzi wszystkich wrogów, nie może opuścić pola walki (ani zostać zmuszony do ucieczki) -Długie Nogi - Sz zwiększona o 1 -Twarz Bez Wyrazu

Ekwipunek:
-Oko Khorne'a - magiczna obroża, pozwala na wyczucie żywych organizmów wielkości snotlinga lub większych w promieniu 20 metrów, razem ze zbroją chaosu daje 99 przeciwko magicznym atakom, po zabiciu właściciela znika. -Zbroja Chaosu (2 PP na całym ciele, przyrośnięta do właściciela, +1 Wt, +10 we wszystkich testach przeciwko magii) -Miecz dwuręczny Karn-Arak (zaklęty) WW +10, Obr +3, I -10 -zwykły miecz -sztylet -3 kamienie krwi (każdy kamień może przywołać Krwiopuszcza. Demon zostanie przez całą bitwę, ale co turę musi robić test przciwko niestabilności) -Rumak bojowy

2 Gobliny (Gronx i Rakza):
Goblin 1:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
4352533720218181818185

Goblin 2:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
4181357720118181818188

Umiejęsności:
-Uniki -Ogłuszanie

Mutacje:
G1: Twarz bestii - Pies (+1 Atak) G2: Metalowe ciało WW i US /2, S +2, Wt =7

Ekwipunek:
-Miecz -Tarcza (1PP na całym ciele)

Siedmiu krasnoludów (w tym jeden z rogami):

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
34125348222205429515012

Krasnolud z rogami:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
3412534822320542951508

Umiejetności:
-Rozbrajanie -Uniki -Raniące uderzenie

Mutacje:
-Rogi (plus 1 Atak) (tylko krasnolud z rogami)

Ekwipunek:
-Topór (Obr. zwiększone o 1) -Koszulka kolcza z rękawami -Kaptur kolczy -Tarcza plus 2PP na całym ciele

Vaqri - wojownik chaosu; Khorne (Kapitan Najemników)

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
462557613444475643624516

Umiejętności:
-Rozbrajanie -Uniki -Heraldyka -Jeździectwo -Sekretny język: bitewny -Walka uliczna -Broń specjalna: Lanca, dwuręczna, obuchowa, parująca -Raniące uderzenie -Ogłuszanie

Mutacje:
-Zbroja chaosu (taka sama jak ta, którą ma Balak) -Twarz bestii - Sęp (dodatkowy atak; Dziobanie) -Siła +3

Ekwipunek:
-Dwuręczny miecz (Obr. +2, I -10) -Kusza i 15 bełtów -Rumak bojowy

5 Zoatów (takie centaury)

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
105925561850243898989898

Umiejętności:
-Czuły słuch -Bystry wzrok -Tropienie -Specjalna broń: dwuręczna -Ogłuszanie

Mutacje:
-Szybki (Szybkość +3) -Krwawy szał; wpada w szał bojowy gdy wyczuje w promieniu 8 metrów ranne stworzenie inteligentne (włącznie z nim samym) -Skóra Khorne'a - Czerwona; Wt +1

Ekwipunek:
-Wielki miecz Zoatów (Obr. +2, Run przecinania i miażdżenia)

Specjalne Zasady:
-3 PP Na korpusie (ludzkim i końskim), 1 PP na reszcie ciała.