Wersja Archiwalna

Grok

Grok

Charakter: neutralny

Grok jest zwykle błędnie brany za demona zimna. Występuje BARDZO rzadko. Pojawia się zwykle gdy demonolog przerwie proces przyzywania jakiegoś demona (z dowolnej przyczyny). Ma około półtora metra wysokości i prawie tyle samo szerokości. Posiada długi nos, sięgający mu do pępka i bardzo długie ręce (sięgają aż do ziemi). Z przeprowadzonych badań wynika, że pojawia się z własnej woli i w żaden sposób nie podlega woli maga, który przerwał rytuał i spowodował pojawienie się Groka. Zwykle unika utartych szlaków i większych osad. Za to zawsze podchodzi do źródeł ciepła takich jak ognisko czy palenisko w kominku. Im większy ogień, tym łatwiej go wyczuje (zwykłe, obozowe ognisko jest w stanie wyczuć z odległości jednego kilometra). Nie jest agresywny, ale jest niezwykle groźny z powodu swojej temperatury, która jest zbliżona do zera absolutnego (-255 stopni Celsiusza). Każdy kto go dotknie gołą dłonią, otrzymuje co rundę obrażenia z siłą 4. Aby oderwać rękę od jego ciała należy wykonać tets Siły z modyfikatorem -20. Jeśli test się powiódł, ofiara ma 75% szans na to, że kawałek jej ciała przymarzł i został na Groku. Przy odrywaniu ręki ofiara dostaje obrażenia z Siłą 5. Jeśli Grok znajdzie już jakieś źródło ognia, ugasi je po prostu na nim siadając (jego głównym celem w życiu jest ogrzanie się). Jeśli zostanie zaatakowany, to ucieknie, ale jeśli nie będzie to możliwe, to stanie do walki. Obrażenia przez niego zadawane są spowodowane bardziej temperaturą niż siłą uderzeń. Sam nigdy nie otrzymuje obrażeń od ognia (ani magicznego ani zwykłego). Poruszając się zostawia za sobą pas zamrożonej ziemi (razem z roślinami i mniejszymi zwierzętami), a jako, że nie ma nóg to po prostu ślizga się po powierzchni ziemi (pod górkę też). Grok nie podlega niestabilności, nie potrafi rzucać czarów, a jego ataki traktowane są jako magiczne.

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
335571805022045028954