Wersja Archiwalna

Posępny Mróz

Posępny Mróz

Mamy do przejścia 3 dość spore lokacje. Jednak, poza eksterminacją wrogów, nie ma tutaj praktycznie nic do zrobienia. Zaczynamy w punkcie 1. Udajemy się do punktu 2. Po drodze walczymy z Yeti, Trollami i innymi lodowymi bestiami. Raczej problemu nie będzie. Gdzieś w połowie drogi powinniśmy znaleźć zniszczoną tarczę. Zabierzmy ją.

Posępny Mróz - podziemia poziom 1

Zwiedzanie tej pięknej lodowej lokacji zaczynamy w punkcie 1. Kierujemy swe kroki w stronę Pomieszczenia 2. Po drodze uważać należy na Remorhazy, sporych rozmiarów robaki, które rzadko trafiają, ale potrafią zadać ogromne obrażenia od ognia (często powyżej 50). Pomieszczenie 2 to kuźnia ślepego Lodowego Krasnoluda Tiernota. Naprawi znalezioną wcześniej Tarczę. Ponadto po krótkiej rozmowie wyjawi Ci jak dostać się do poszukiwanej Wieszczki i da magiczne zwierciadło z lodu. Przy jego tworzeniu będziesz mu zresztą musiał pomóc. Co więcej, jeśli odpowiednio z nim pogadamy to wykona dla nas naprawdę wspaniałą lodową broń. Będzie 5 rodzajów broni do wyboru. Na następny poziom przechodzimy przejściem 3.

Posępny Mróz - podziemia poziom 2

Zaczynamy jak zawsze w punkcie 1. Na tym poziomie głównie przyjdzie nam walczyć z Lodowymi Golemami. W dziurze 2 jest uwięziony jesten z Remorhazów. Warto go zabić gdyż posiada całkiem ciekawy naszyjnik. Jeśli posiadamy przy sobie zwierciadło od krasnoluda to przejście do groty 3 otworzy się automatycznie. Tam pogadamy chwilkę z Wieszczką, która opowie nam niezwykłą historię o... kobiecej zemście :). Jeśli sobie tego zażyczymy to teleportuje nas na zewnątrz lodowca. W tym momencie należy udać się do Obozu Barbarzyńców i "poprosić" o audiencję u Wylfdena. Podczas rozmowy każemy Wylfdenowi spojrzeć w zwierciadło i tym samym odkryjemy jego prawdziwe oblicze, którym jest... sami się przekonacie. Oczywiście duch tej, która opanowała ciało Wylfdena ucieknie zaś w obozie rozpocznie się walka. Nie będzie bardzo trudna gdyż po naszej stronie staną Barbarzyńcy z innych klanów. Gdy już zwiedzimy resztę obozu, udajemy się do Hjolldera. O tym gdzie będzie wspominałem przy okazji opisu Obozu Barbarzyńców. Po krótkiej rozmowie mamy do wyboru: zregenerować siły drużyny i zakupić ekwipunek, bądź od razu wypłynąć na niewielką wyspę położoną na Morzu Ruchomego Lodu. To właśnie tam rozegra się finałowa walka z dodatku Heart of Winter. Ponadto od razu po niej zostaniemy przeniesieni do Kuldahar i nie będzie możliwości powrotu do Samotnei Kniei. My jednak mamy jeszcze jedną (conajmniej) sprawę do załatwienia tutaj na miejscu. Udajemy się do gospody Kierana i rozmawiamy z tajemniczym Niziołkiem. To właśnie on zabierze nas do tajemniczej fortecy - fortecy z dodatku Trials of The Luremaster.