Wersja Archiwalna

Wyspa Kurhanów

Wyspa Kurhanów

Do brzegu przybijemy w punkcie 1. W wieży 2 ukrywa się pewien mag, który zbliża się do kresu swych dni i czeka spokojnie na śmierć. Ma na sprzedaż kilka ciekawych przedmiotów. Warto więc go odwiedzić. Ponadto w jego wieży można spokojnie się wyspać i zregenerować siły drużyny. Na moście 3 urzęduje kilka barbarzyńskich duchów. Opowiedzą nam one o złu, które opanowało wyspę i nakażą abyśmy ich już niepokoili. Gdy będziemy natrętni zaatakują nas. W kręgu kamieni 4 przyjdzie nam walczyć z kilkoma zwierzętami, a w tym z gadatliwym misiem. Na pomniejszej wysepce 5 znajduje się, poszukiwany przez nas, Hjollder. Aby dostać się na ów wyspę musimy przejść przez podziemia. Są 4 wejścia do podziemi więc nie będzie problemu z ich znalezieniem.

Podziemia Wyspy Kurhanów

Punkty 1, 2, 3, 4 to miejsca gdzie będziemy startować, w zależności od tego, którym zejściem z wyspy zeszliśmy. Schody 5 zaprowadzą nas do Hjolldera. Jednak, zanim się tam udamy, musimy najpierw odwiedzić grób Wylfdena (6). Stoczymy tam dość ciężką walkę z kilkoma czarującymi i lamentującymi damami. Z grobu Wylfdena zabieramy zniszczony naszyjnik i skieruj swe kroki do Hjolldera. Pokaż mu naszyjnik. Szaman, widząc tak zniszczony symbol swego ludu, zrozumie, że nie może zostać na banicji i potajemnie wróci do obozu. My również możemy juz wrócić do Samotnej kniei. Podejrzewam, że w tym momencie będzie już można wykonać któryś z questów, o których pisałem przy okazji opisu Kniei. Gdy już wypoczniemy i załatwimy wszelkie swoje sprawy, przyjdzie nam odbyć podróż do Posępnego Mrozu.