Wersja Archiwalna

Potwory trochę mniej straszne

Wielki Jaś

Wielki Jaś wygląda jak wielka (około metra w obwodzie) fasolka pokryta oczami i pełnymi zębów pyskami. Atakuje przeciwników tocząc się na nich i gryząc tych którzy są wystarczająco blisko, lub kiedy przetacza się po swojej ofierze.

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
6*25-358302**-14142414-
*- Porusza się tocząc (nie ma rąk ani nóg) **- 1 atak przez miażdżenie i jeden przez ugryzienie

Karotenowy Koszmar

Ten mniejszy demon wygląda jak ponad metrowej wysokości marchewka z rękami i nogami, oraz szopą zielonych włosów. One nigdy się nie odzywają. Kiwają lub potrząsają tylko głową, albo wzruszają ramionami. W walce są straszliwymi przeciwnikami i używają zaostrzonych marchewek jako broni podobnej do sztyletu, lub noża do rzucania (traktować jako magiczny).

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
534254514402441464242414

Sierotka Marysia

Sierotka Marysia może się pojawić w dowolnym miejscu i czasie. Może to być środek lasu albo sala balowa w pałacu imperatora. Wszędzie jest mile widziana. Chodzi ubrana w szarą sukienkę, fioletowe trzewiki, żółte wstążki na końcach długich, blond warkoczy i czerwoną chustkę na głowie. Jest trochę kapryśna i do tego bardzo (do MG: BARDZO) łatwo wpada w gniew. Zawsze atakuje pierwsza ale rzadko jej wychodzi jakikolwiek atak. Zwykle potyka się, zaplątuje w warkocze, nie trafia itp (trafia z siłą 1, ale tylko jeśli na k100 wyrzuci dublet, czyli 11, 22,66 itp).

Statystyki: Statystyk nie podaję bo do niczego się nie przydadzą.

Unikalny Las

Unikalny Las wyrasta raz na 300 lat w dowolnym miejscu. Drzewa w nim wyglądają i zachowują się normalnie, do momentu w którym rozpocznie się w okolicy jakaś walka. Gdy tak się stanie, to stają naokoło placu boju i kibicują losowo wybranej stronie. Ich doping nie ma żadnego wpływu na przebieg walki ale ciągłe pokrzykiwania i komentarze mogą wyprowadzić jakąś postać z równowagi. Gdy same są atakowane, wykonują uniki, uciekają (by za chwilkę wrócić z innej strony i dalej szydzić z atakujących), lub chowają się za postaciami graczy. UWAGA 1: Drzewa same nigdy nie atakują. UWAGA 2: Jeśli w walce bierze udział Sierotka Marysia, to drzewa zawsze kibicują jej.

Pułkownik

Ten większy demon przypomina wyglądem wielki (2,5 metra wysokości) ziemniak w mundurku. Ma przypominające korzenie wyrostki zamiast rąk i nóg. Na środku, mniej więcej pomiędzy dolnymi wyrostkami wyrasta mu korzeń o długości około 3 metrów. W walce używa właśnie tego korzenia jako bicza (magiczny atak; obrażenia takie jak zwykły bicz *2, 3 ataki na turę). Do atakowania przeciwników służą również górne, bulwiaste wyrostki (2 ataki na turę, broń obuchowa, niemagiczna). UWAGA: Broń sieczna (jakakolwiek) zadaje mu potrójne obrażenia.

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
834-446702*-1461414-

Demoniczna Rosiczka

Jest to roślina niewiadomego pochodzenia. Ma około 2 metrów wysokości i jest wyposażona w łodygi dzięki którym może się przemieszczać i chwytać różne przedmioty. Dwie trzecie jej ciała stanowi kwiatostan który jest jednocześnie paszczą tego stworzenia. Jama gębowa jest wypełniona długimi, cienkimi i ostrymi igłami. Roślina atakuje łapiąc swoją ofiarę i czekając aż ta umrze i zostanie strawiona przez soki wypełniające pysk. Ofiara otrzymuje 1 pkt. obrażeń za każdą turę spędzoną w paszczy. Można się z niej wyrwać wykonując test połowy siły, raz na rundę. Sukces oznacza uwolnienie, a porażka to k6 dodatkowych obrażeń. Trzymając tak ofiarę Rosiczka może atakować innych przeciwników łodygami (traktować jako atak ogonem). Demoniczne Rosiczki często występują razem z Karotenowymi Koszmarami.

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
88060662890560804080806

UWAGA dla MG: Jej zęby są bardzo kruche i połamią się na każdym pancerzu płytowym. Kolczuga ma 30% szans na połamanie zębów. *- Gdy już kogoś złapie to liczba ataków spada do 1 autorzy: nieznani tłumaczenie: banshee