Wersja Archiwalna

Kot

UWAGA: Tekst tylko dla MG

Opisany tu bohater (tak! BOHATER!) niezależny może być wprowadzony do gry kiedy tylko MG sobie tego zażyczy. Ważne jest, by bohater, który od tej pory będzie skazany na to zwierzę (zaraz wszystko ntatoryx, ponieważ tak brzmi jego prawdziwe imię, jest cały czarny, oprócz niewielkiej plamki na czole koloru śnieżnobiałego. Porusza się z gracją, jest zawsze bardzo czujny i zwinny. W pogodne dni lubi wygrzewać się na słońcu, w mroźne spać przed kominkiem. Słowem, byłby to zwyczajny myszołowca, gdyby nie...

Historia

Armantatoryx urodził się w jakimś zapomnianym przez bogów miejscu i czasie. Nieliczne legendy wspominają coś o innym wymiarze, ale nie podają dokładnego miejsca. Faktem jest to, że kiedy dorósł nienazwana potęga, dbająca o dobro mieszkańców Starego Świata i ziem przyległych, wyrwała go z rodzinnego domu i przeniosła do swego wymiaru. Działo się to jakieś 4000 lat temu...

Armantatoryx przeżył wiele podczas swej długiej egzystencji. Towarzyszył krasnoludom w czasach ich imperialnych podbojów, widział pierwszych nekromantów, płynął razem z elfami do Nowego Świata, aż pewnego dnia, wiele lat później spotkał Ranalda. Młody bóg od razu spostrzegł niezwykłość kota, który na dodatek zaczął się łasić, poczuwszy “przyjazną duszę”. Od tej pory Ranald i kot wędrowali razem.

Co, w takim razie, kot robi między Graczami?

Otóż Ranald, od dłuższego czasu, rzadko może sobie pozwolić na wędrówki po ziemskim padole. Nie pozbawia tego jednak kota, w związku z czym może on swobodnie hasać sobie po świecie. Armantatoryx korzysta z danego czasu szukając nowych przyjaciół wśród spotykanych istot. Kiedy jakaś przypadnie mu do gustu, wędruje razem z nią. Zdarzało się nawet, że sam Ranald wskazywał mu odpowiednich osobników, choć kot nie zawsze się z nim zgadzał J.

MG, jeśli chcesz darować kota, któremuś z Graczy, przeczytaj uważnie jego wymogi i rys psychologiczny.

ARMANTATORYX

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
550-225402-30258095-

Prawdziwe imię: Armantatoryx (nieznane, nawet dla Ranalda)

Rasa: kot

Pochodzenie: nieznane

Rodzaj istoty: mniejszy demon (Ranald)

Wiek: ok. 4100 lat

Niestabilność: nie działa (Ranald) (nie dotyczy zaklęć, rytuałów, magicznych przedmiotów itp., które niestabilność mogą wywołać)

Budowa ciała: patrz Kot, jaki jest, każdy widzi

Charakter: neutralny, preferencje do dobrego

Walka: Nigdy nie atakuje pierwszy, walczy dopiero w ostateczności, w obronie życia (chyba, że zaatakował go obecny ziemski właściciel). W czasie rundy atakuje dwukrotnie uderzeniem szponów (atak traktowany jako magiczny). Widzenie w ciemnościach: w dowolnych ciemnościach (nawet magicznych) widzi jak w dzień

Testy ukrycia: kiedy się schowa (jeśli jest ku temu sposobność) nikt poza większymi demonami i bóstwami go nie znajdzie. Wyjątki: 1.Kot wrócił do Ranalda 2.Patrz Kocia magia

Testy słuchania: kiedy chce, potrafi poruszać się bezszelestnie (usłyszeć go mogą tylko większe demony i bóstwa)

Testy upadku, zeskoku: rozpatrywać normalnie, ale przyjąć za poziom ziemi 30m. (jeśli kot spadł z wysokości 20m. nic mu się nie dzieje, jeśli z 36m. to obrażenia to 6x2 – K6 +2 (akrobatyka)). W ostateczności można przyjąć, że nic mu się nie stało, bo grunt nie jest magiczny.

Testy Opanowania: kota przestraszyć mogą tylko większe demony i bóstwa

Umiejętności (tzn. ich odpowiedniki wśród Graczy): Akrobatyka, bardzo szybki, bystry wzrok, cichy chód na wsi, cichy chód w mieście, czuły słuch, łowiectwo (mniejsza zwierzyna), posłuch u zwierząt, odporność na choroby (max), odporność na trucizny (max), rozpoznawanie ożywieńców, różdżkarstwo, szósty zmysł, szybki refleks, śledzenie, tropienie, ukrywanie się w mieście, ukrywanie się na wsi, uniki, widzenie w ciemnościach, wyczucie kierunku, wykrywanie istot magicznych, wykrywanie magii. Wszelkie dodatki wynikające z umiejętności są uwzględnione w charakterystyce.