Wszyscy posiadają zdolność atakowania Flash'em (potrzebna odporność na magię - Resist Magic). Ponadto każdy rodzaj magusiów ma dodatkową zdolność. Counselor atakują Firebolt'ami, Magistrate - Charged Bolt'ami, Cabalist - Lighting'iem, a Advocate używają Fireball'a. Ci ostatni są bardzo niebezpieczni, gdyż ich czary zadają bardzo duże obrażenia. Konieczna jest odporność na ogień (Resist Fire). Wojownik, jeśli ma problemy z nimi, powinien pomagać sobie czarem Stone Curse. Owszem zejdzie nam przy tym dużo butelek many, jednak walka będzie o wiele prostsza. Magowie ci bowiem bardzo lubią się teleportować i wielokrotnie "spieprzają" nam spod ostrza.
Nazwa | HP SP | HP Normal | HP Nightmare | HP Hell | Resist | Immune | +Hell |
Counselor | 35-35 | 70-70 | 211-211 | 283-283 | M., L. ,F. | brak | I. Fire |
Magistrate | 42-42 | 85-85 | 256-256 | 343-343 | Magic,Light. | Fire | I. Magic |
Cabalist | 60-60 | 120-120 | 361-361 | 483-483 | Magic,Fire | Lightning | I. Magic |
Advocate | 72-72 | 145-145 | 436-436 | 583-583 | Fire | Light.,Magic | I. Fire |
Unikalni bossowie:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mages
Nazwa potwora | Zhar the Mad | Deadjudge | The Vizier | Arch-Bishop Lazarus |
Typ | Counselor | Magistrate | Cabalist | Advocate |
Występuje na | Level 8 | Level 14 | Level 15 | Level 15 |
HP Normal | 360 | 540 | 850 | 600 |
HP Nightmare | 1081 | 1621 | 2551 | 1801 |
HP Hell | 1440 | 2163 | 3403 | 2403 |
Damage Normal | 16 - 40 | 30 - 40 | 25 - 40 | 30 - 50 |
Damage Nightmare | 36 - 84 | 64 - 84 | 54 - 84 | 60 - 104 |
Damage Hell | 70 - 166 | 126 - 166 | 106 - 166 | 126 - 206 |