Wersja Archiwalna

Zombi

Zombi

Zombi są znane jako silne i uparte stworzenia nocy. Ta magiczna kreatura powstała z przywróconych do życia zwłok nigdy się nie poddaje. Nawet jeśli wygląda na pokonanego, za chwilę wstaje i atakuje raz za razem, ku wielkiemu zdziwieniu bohatera, który pierwszy raz spotyka takiego przeciwnika. W porównaniu do podręcznika WFRP zmieniono tu kilka zasad dotyczących Zombi.

Wygląd: Zombi są chodzącymi trupami w różnym stadium rozkładu i noszą na sobie rany zadane za życia lub inne znaki świadczące o tym jak zmarły. Przy tym śmierdzą strasznie (albo jeszcze gorzej).

Charakter: Zły (kimkolwiek nie były za życia)

Cechy psychologiczne: Zombi wywołują strach u każdej żywej istoty jaką atakują. Same są w pełni odporne na wszelkie oddziaływania psychologiczne.

Zasady specjalne: Zombi są w pełni zależne od magicznej kontroli. Jeśli kontrolująca je osoba (musi umieć posługiwać się magią) umrze lub zostanie ogłuszona, wszystkie kontrolowane przez nią zombi podlegają efektom głupoty (nie atakują wtedy, mogą jedynie odpowiedzieć atakiem na inny atak, jeśli ten zadał jakieś obrażenia). Jak już wcześniej nadmieniłem, zombi są bardzo uparte i wytrwałe w atakowaniu przeciwnika, w związku z tym atakują nawet po otrzymaniu trafienia krytycznego. Będą atakować tak długo jak będą miały czym walczyć (kończyny, głowa), nawet pozbawione rąk będą kopać przeciwnika lub go gryźć. To znaczy, że zombi musi zostać kompletnie unieruchomiony aby przestał być zagrożeniem. UWAGA: Jeśli według tabeli trafień zombi zostanie uderzony w nogę lub rękę która została wcześniej odcięta, taki atak trafia w próżnię. Nie można zamiast ręki trafić w korpus (to żeby nie było za łatwo :D). Zombi mają 10% szans na zarażenie Grobową Zgnilizną i 35% szans na Zakażenie Ran (tylko przy udanym ataku).

Statystyki:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
435046101011010141414-