Wersja Archiwalna

Droga do Khuldahar

Droga do Kuldahar

Ledwo wyruszyliśmy z Easthaven i już kłopoty. Naszą ekspedycję zaskoczyła niezwykle gwałtowna lawina i tylko nasza drużyna wyszła z tego cało. Zaraz po otrząśnięciu się spotykamy Eremitę (1). Ucinamy sobie z nim krótką rozmowę i idziemy dalej zwiedzać przełęcz Kuldahar. Tutaj mamy do zrobienia 3 rzeczy. Najpierw udajemy się do zamarzniętego młyna (2) by tam, w szafie odnaleźć Jermsy'ego i dodać mu odwagi. Chłopiec stracił rodzinę podczas ataku Goblinów na młyn i nieco się przestraszył. Po rozmowie z nami odzyska odwagę i szybko wyniesie się z tego niebezpiecznego miejsca. Następnym miejscem wartym odwiedzenia jest wieża (3), w której chowa się Ogr Ghereg. Ma on problem z głosami w głowie. Można go oczywiście ubić jednak, jeśli w drużynie mamy druida, to możemy podać Ogrowi przepis na środek przeciwbólowy (działający tylko na ogry). Z pewnością zyskamy więcej punktów doświadczenia. Po wizycie w wieży udajemy się na północ przejściem w górach (4), wybijamy kilka goblinów i plądrujemy pobliską jaskinię. Przyjdzie nam wybić kilka niezbyt groźnych żuczków. W zamian za to zyskamy jakiś magiczny przedmiot. Z pewnością się nam on przyda w naszych dalszych wyprawach. Jeśli nie to go spieniężymy gdy tylko dobrniemy do Kuldahar. Złota nigdy za mało. Teraz migiem do przejścia 5 - trafiamy do Kuldahar.