Wersja Archiwalna

Magia demonologiczna III poziomu

Magia demonologiczna trzeciego poziomu

Łączność z demonem
Poziom: 3 Przygotowanie: 1k6+3 rundy Punkty magii: 10 Zasięg: Specjalny Czas: 1 dzień za dawkę krwi rzucającego Składniki: duch ziemi, ognia, wody i powietrza

Czar ten może rzucić demonolog zaraz po przyzwaniu i opanowaniu demona, staje się on wtedy sługą rzucającego czar na 101 dni i nocy. Jeśli demonolog nie zdoła opanować demona podczas rzucania czaru (test SW rzucającego – modyfikacje testu kontroli z str. 161 WFRP) wtedy staje się on sługą demona na 101 dni i nocy. Demon służy swojemu panu z niespotykanym oddaniem. Pozostając w realnym świecie musi odżywiać się krwią swojego pana. Na każdy przypadający dzień służby, niezależnie od czynności jaką ma wykonać demon, osoba która go przyzwała musi poświęcić taką ilość swojej krwi, ile potrzeba na osłabienie organizmu o 1 PŻ.

Piekielny błysk
Poziom: 3 Przygotowanie: żadne Punkty magii: 6 Zasięg: 12 metrów Czas: Natychmiastowy Składniki: kość demona

Kula eterycznej energii leci w kierunku istoty demonicznej. Trafia automatycznie i zadaje 1k6 obrażeń z siłą 5 losowo wybranej lokacji ciała. Mag może rzucić jedną kulę na poziom. Kula ta działa tylko na istoty demoniczne. Nie przechodzi przez materialne przeszkody. Jest traktowana jako magiczny pocisk i można przed nią wykonać test I w celu zmniejszenia zadawanych obrażeń.

Zniszczenie ducha
Poziom: 3 Przygotowanie: Żadne Punkty magii: 12 Zasięg: 12 metrów Czas: Specjalny Składniki: brak

Czarodziej otwiera przed celem mały otwór do strefy mroku która wciąga ducha istoty która stała się celem. Natychmiast po rzuceniu czaru ofiara musi wykonać test na OP jeśli się nie powiedzie dostaje 1 punkt obłędu, za każdą rundę trwania czaru. Każdej rundy działania czaru testuje się również SW ofiary, jeśli się nie powiedzie to czar nadal działa i zabiera ofierze 1 PŻ za rundę. Jeśli test się uda to czar zostaje natychmiast przerwany. Kiedy żywotność spadnie do 0 wtedy ofiara umiera .Jeśli ofiarą czaru pada ożywieniec wtedy po spadnięciu jego ŻW do 0 rozsypuje się, a demony tracą swoje właściwości magiczne.

Przyzwanie czarodziejskiej pomocy
Poziom: 3 Przygotowanie: 1k6 + 3 rundy Punkty magii: 3 Zasięg: 12 metrów Czas: Natychmiastowy Składniki: Krew rzucającego

Mniejszy, znany rzucającemu demon może zgodzić się na pomoc czarodziejowi w rzucaniu czarów. Po przyzwaniu mniejszego demona (wszystko zgodnie z zasadami z str. 161 WFRP)za pomocą jego imienia czarodziej może złożyć mu propozycję, odpowiedź demona zależy od rzutu k6. 1-2: Demon zgadza się na pomoc czarodziejowi w rzucaniu dowolnego czaru z poziomu tego samego co czarodziej lub niższego. Jeśli czarodziej zażyczy sobie czar z wyższego poziomu demon odmówi i powróci do niematerialnego świata. 3-4: Demon zgadza się na pomoc czarodziejowi w rzuceniu każdego rodzaju czaru z każdego poziomu i dyscypliny. 5-6:Demon odmawia pomocy czarodziejowi. Jeśli żądał on czaru z wyższego niż swój poziom i lub z innej dyscypliny, demon atakuje czarodzieja. Jeśli czar miał być z poziomu i dyscypliny dostępnej czarodziejowi, demon wraca do świata cieni. Jeśli demon zgodzi się to za dwie dawki krwi rzucającego za każdy razem kiedy zostanie wezwany przez swojego pana imieniem (bez testu na przywołanie) rzuca on podany mu czar w kierunku wskazanym przez swego pana. Demon po wezwanie jego imienia pojawia się po 1k4 – 1 rundach.