Diablo III - Patch 2.0.6 już ONLINE

Nowy Patch do Diablo III oznaczony numerem 2.0.6 jest już aktywny na serwerach. Poniżej zamieszczamy listę wprowadzonych zmian. Jeśli doświadczacie problemów technicznych podczas aktualizowania gry lub łączenia się z platformą Battle.net albo natraficie na błędy w nowej wersji gry, udajcie się na stronę wsparcia technicznego lub opiszcie wasz problem na forum pomocy technicznej.

Zmiany dotyczą takich aspektów jak:

  • Klasy
    • Barbarzyńca
    • Mnich
  • Przedmioty
    • Ogólne
    • Przedmioty klasowe
      • Mnich
  • Rzemiosło
  • Interfejs użytkownika

KLASY

  • Barbarzyńca
    • Ogólne
      • Zwiększono szybkość animacji umiejętności Skok.
        • Wartość szybkości animacji jest teraz wyższa niż przed wprowadzeniem aktualizacji 2.0.5 – zarówno dla barbarzyńców, jak i barbarzynek.
      • Zwiększono szybkość animacji umiejętności Trzęsienie ziemi.
  • Mnich
    • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
      • W naszym odczuciu „Impet” nie dorównywał mocą innym umiejętnościom pasywnym mnicha. Wzmocnienie tej umiejętności powinno sprawić, że będzie ona dorównywać innym umiejętnościom pasywnym.
      • Wprawdzie nie wprowadziliśmy dodatkowych zmian umiejętności w tej aktualizacji, zamierzamy wzmocnić inne umiejętności w kolejnej aktualizacji, aby umożliwić większą różnorodność konfiguracji postaci.
    • Umiejętności aktywne
      • Fala światła
        • Runa – Filar starożytnych
          • Poprawka błędu: Naprawiono usterkę, która sprawiała, że filar tworzony przy użyciu tej runy powodował kolizję.
    • Umiejętności pasywne
      • Impet
        • Zmniejszono wymagany zasięg z 30 do 25 metrów.
        • Premia do obrażeń została zwiększona z 15% do 20%.
        • Czas działania został wydłużony z 4 do 6 sek.
PRZEDMIOTY
  • Ogólne
    • Zwiększono częstotliwość wypadania legendarnych przedmiotów klasowych stanowiących część zestawów.
      • Zestawy objęte zmianami:
        • Zew Nieśmiertelnego Króla, Pomsta Natalii, Mantra Iny, Nawiedzenie Zunimassy, Aspekty Tal Rashy
        • Dziedzictwo Raekor, Pancerz Akkhana, Wcielenie Marudera, Szaty Tysiąca Burz, Uprząż Piekielnego Kła, Ozdoby Ognistego Ptaka
        • Potęga Ziemi, Ciernie Zaklinacza, Strój Małpiego Króla, Szaty Nefrytowego Żniwiarza, Wielkie Arkana Vyra
      • Zmiana ta dotyczy wszystkich możliwych źródeł zdobywania przedmiotów, w tym potworów, skrzyń, elementów otoczenia oraz Kadali.
    • Przedmioty klasowe
      • Mnich
        • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
          • Przedmioty legendarne są tak samo istotne dla siły danej klasy jak umiejętności klasowe. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zestawy dla mnicha były zbyt słabe od czasu premiery dodatku i dlatego znacząco zwiększamy zadawane przez nie obrażenia tak, aby były porównywalne z zestawami innych klas. Co więcej, zmieniliśmy nieco premię za skompletowanie sześciu części zestawu Szaty Tysiąca Burz, by obrażenia zadawane przez efekt tej premii mogły uzyskiwać wyższe wartości, a gracze mogli je lepiej kontrolować i wykorzystywać na polu walki.
        • Strój Małpiego Króla
          • Premia: {4}
            • Zwiększono obrażenia od broni zadawane przy wybuchu sobowtóra z 100% do 1600%.
            • Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 1 do 0,5 sek.
            • Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że licznik wykorzystanej siły duchowej resetował się w momencie podniesienia przedmiotu.
        • Szaty Tysiąca Burz
          • Premia: {6}
            • Teraz jest aktywowana tylko poprzez użycie „Śmiałego uderzenia”.
            • Zwiększono obrażenia od broni ze 100% do 3000%.
            • Przy użyciu tego zestawu można już zadać trafienie krytyczne.
            • Zmniejszono obszar działania, na którym zadawane są obrażenia, z 20 do 15 metrów.
            • Usunięto limit celów.
              • Efekt wizualny nadal jest ograniczony do sześciu celów.
    • Poprawki błędów:
      • Naprawiono usterkę wprowadzoną w aktualizacji 2.0.5, która sprawiała, że afiksy zapewniające premie do obrażeń od „Opętania”, „Roju szarańczy” bądź „Rozprucia” nie były uwzględniane w grze.
    RZEMIOSŁO
    • Wprowadzono szereg zmian do działania legendarnych schematów rzemieślniczych
      • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
        • Wykonywane przedmioty legendarne mają być zarówno pierwszym krokiem ku stosowaniu najpotężniejszego ekwipunku, jak i ujściem dla nagromadzonych materiałów rzemieślniczych na najwyższych poziomach. Wprawdzie podobał nam się system unikalnych składników rzemieślniczych, ale trudności związane z ich zdobywaniem uniemożliwiały zbyt dużej liczbie graczy sprawne wykonywanie przedmiotów, lub też zachęcały do ciągłego wchodzenia i wychodzenia z gry i podobnych wypaczających rozgrywkę praktyk w celu uzyskania konkretnych składników. Z tych powodów zdecydowaliśmy się na usunięcie wymagań dotyczących unikalnych materiałów rzemieślniczych przy wytwarzaniu przedmiotów legendarnych.
      • Legendarne materiały rzemieślnicze nie są już konieczne do wykonywania przedmiotów legendarnych.
        • Legendarne materiały rzemieślnicze nie będą już wypadać w grze.
        • Istniejące legendarne materiały rzemieślnicze są teraz szare i wzrósł ich koszt sprzedaży.
      • Wykonanie przedmiotów z zestawów poziomu 70 oraz legendarnych z unikalnymi właściwościami wymaga teraz dodatkowego Oddechu Śmierci.
      • Usunięto koszt Oddechu Śmierci przy wykonywaniu przedmiotów legendarnych poziomu 70 pozbawionych unikalnych właściwości.
    • Zniesiono wymaganie dotyczące wykorzystania Oddechu Śmierci przy szkoleniu rzemieślników.
      • Kowal, złotnik i wieszczka potrzebują tylko jednego Oddechu Śmierci, aby awansować na pierwszy stopień na poziomie 11.
    INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
    • Współczynnik „+% do obrażeń od umiejętności” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
    • Współczynnik „+% do obrażeń od żywiołów” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
    • Premie wynikające z punktów mistrzowskich będą teraz brane pod uwagę przy wyświetlaniu informacji w profilu postaci. Zmiana obejmie wartość zadawanych obrażeń oraz współczynniki wytrzymałości i leczenia.
    • Czat
      • Wejście na czat społeczności będzie teraz następowało domyślnie, a ustawienia dotyczące wybranych kanałów będą zapisywane.