Wersja Archiwalna

Paragon Level sytem w Diablo III - jakie zmiany szykuje Blizzard?


Wraz z nadchodzącym dodatkiem do Diablo III: Reaper of Souls gracze otrzymają nowy system Paragon. Dotychczas każda postać miała własny Paragon level i można było osiągnąć aż 100 poziomów. Z każdym poziomem postać otrzymywała bonus do statystyk, zdobywanego złota oraz szansy na znalezienie magicznych przedmiotów.

Blizzard przedstawił 3 główne zmiany w nowym systemie. Podstawą jest to, że nie będzie już maksymalnego liminu zdobywanych Paragon level. Druga zmiana: Paragon level będzie obejmował całe konto z podziałem między typ postaci (Normal i Heroic).

Core

Główne statystyki klasowe takie jak Vitality (Żywotność), Movement Speed (Szybkość poruszania się) oraz główną dodatkową statystykę danej klasy czyli: Intelligence (Inteligencja), Dexterity (Zręczność), Strength (Siła).

Offense

Czyli statystyki wpływające na zadawane przez nas obrażenia takie jak: Attack Speed (Szybkość ataku), Cooldown Reduction (Skrócony cooldown umiejętności), Critical Hit Chance (Szansa na trafienie krytyczne) oraz Critical Hit Damage (Zwiększenie obrażeń ciosów krytycznych).

Defense

Statystyki pomagające w przeżyciu naszej postaci: Bonus Life Percentage (procentowy bonus do puli życia), bonus Armor (zwiększenie Obrony naszej postaci), Resist All (Odporności na żywioły), Life Regeneration (Regeneracja życia).

Utility

Grupa statystyk dopełniających takich jak: Area Damage (Obrażenia obszarowe), Resource Cost Reduction (Zmniejszone wymagania odnośnie Many/Energii itp. potrzebnych do używania umiejętności), Life on Hit (Wykradanie życia przy trafieniu) oraz Gold Find (Więcej złota z potworów).

Będzie ciekawie...

Trzecią i chyba najważniejszą zmianą jest to, że punkty zdobywane poprzez wbijanie poziomów Paragon gracze będą mogli rozdzielić pomiędzy 4 główne kategorie: Core, Offense, Deffense oraz Utility.

Więcej informacji: Link